2. závod C.E.C. cupu 2006
Máme tady pravda jenom čtyři necelé dny, do posledního podniku závodu C.E.C. cupu 2006, a tak by se zřejmě hodilo, alespoň lehce poohlédnout po druhém klání, které se konalo 17. července léta páne 2006. Vím, že zřejmě neuniknu jízlivým posměškům všech škarohlíků, kteří mi řeknou „to brzo ty případe“ . . . Tak nějak jsem kupodivu i já spadl do časové smyčky různých večírkových nástrah, . . . ale co vám tady budu povídat, však to znáte, že? Přijměte tedy mou omluvu s tím, že to stejně není naposled.
K věci. Příprava proběhla, oproti prvnímu závodu poněkud důsledněji. Jak jsem psal v prvním článku, na druhý závod se opravdu přijelo závodit. Přibyly nové stroje, úpravy motorek, vybavení hodné závodních profi týmů, pilovala se strategie a podobně. Ovšem osvědčené metody a hlavně podpora zůstaly. Mám tím na mysli HIGH PERFORMANCE SADU značky BERNARD a podobné finesy, které jak jsem si všiml, začaly pomalu přejímat do praxe i jiné závodní týmy. A však neusínáme na vavřínech a jdeme s dobou. Ikdyž se v depu nesmí grilovat, on čerstvý stejčík přijde po takovém vypjetí k duhu. Kolem předvečerního, seznamovacího aktu se raději zmiňovat nebudu, snad jen upřesním, že byl, jak to jen říci - čut čut.
Dobrá, k závodu bych ve zkratce řekl, že proběhl bez jakéhokoli přerušení. Počasí bylo jako vystřižené ze závodu motoGP, konaného někde hodně na jihu uprostřed července. Pro čtenáře, kteří neví co mám na mysli „oskar pral, jak sedlak cepem“. Sice nastali drobné komplikace spíše na straně JOEBARTEAMU, ale zkušený servisní tým, pod vedením VAVROSE, vše bez jakýchkoli ztrát na čase vyřešil. Závod byl o poznání tvrdší a jelo se doslova v páru případech až na krev. Naštěstí naši borci v obvyklém složení :
- JOEBARTEAM CZ :
Michal Hudec Honda CBR 929 RR
Ruda Kohut Ducati 998
Filip Žák
Yamaha R1
Jiří Friedel
Yamaha YZF
Pavel Poslušný Yamaha
R1
- SUPPORT RACING TEAM :
Radim Mácha SUZUKI
GSX-R 1000 K5 r.v. 05
Martin Kučera SUZUKI
GSX-R 1000 K5 r.v. 05
Pavel Boháč KAWASAKI ZX-10R NINJA r.v. 04
Honza Šmíd KAWASAKI ZX-10R NINJA r.v. 05
absolvovali závod bez úhony na zdraví.
Tady bych se rád zastavil nad výsledky, které přestože byl závod opravdu „našlapaný“ dopadl pro oba týmy postupem na bodované příčce směrem nahoru :
- kategorie amatéři 1 000ccm :
11 . místo JOEBARTEAM
CZ
( celkem 30 týmů )
- společná kategorie amatéři 1 000 a 600ccm :
17.
místo JOEBARTEAM CZ
( celkem 38 týmů )
- společná kategorie profíci a amatéři 1 000ccm : 9. místo SUPPORT RACING TEAM
( celkem 47 týmů )
23. místo JOEBARTEAM CZ
- celkové výsledky všech kategorií :
11. místo SUPPORT RACING
TEAM
( celkem 64 týmů )
32. místo JOEBARTEAM CZ
Vsadím se, že jste nyní zvědaví, jak si stojí naše týmy v celkovém hodnocení. Myslím, že to není vůbec špatné. Podtrženo a sečteno :
Výsledky Amatérského poháru :
amatéři |
kategorie |
I. ZÁVOD |
II. ZÁVOD |
III. ZÁVOD |
celkem |
průběžné |
|||
|
|
POZICE |
BODY |
POZICE |
BODY |
POZICE |
BODY |
bodů |
pořadí |
JOEBARTEAM CZ |
1000ccm |
6 |
10 |
11 |
5 |
??? |
??? |
15 |
10 |
Celkové výsledky :
amatéři + profíci |
kategorie |
I. ZÁVOD |
II. ZÁVOD |
III. ZÁVOD |
celkem |
průběžné |
|||
celkové pořadí |
|
POZICE |
BODY |
POZICE |
BODY |
POZICE |
BODY |
bodů |
pořadí |
SUPPORT RACING TEAM |
1000ccm |
10 |
6 |
8 |
8 |
??? |
??? |
14 |
6 |
JOEBARTEAM CZ |
1000ccm |
16 |
0 |
22 |
0 |
??? |
??? |
0 |
52 |
Pro úplnost jsou body přidělovány za 1. až 15. místo podle stejného schématu jako v závodech MS Endurance (závody s délkou do 6 hodin) a to podle této tabulky :
MÍSTO
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
15 |
BODY
|
25 |
20 |
16 |
13 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
1 |
Další podnik závodu C.E.C. ( Czech Endurance Cup ) se koná již příští pondělí 16.10.2006. Tento třetí podnik závodu, bude letošní závěrečný a myslím, že půjde do tuhého. Na trati v každém případě a v depu asi taky, protože ranní a večerní teploty už bohužel nebudou žádná Hawai. V každém případě oceníme opět jakoukoli podporu, třeba i ve formě divácké kulisy. Tímto bych chtěl poděkovat motomamce Hance za příkladný sponzoring ve formě luxusního papání. S prázdným žaludkem, přec nejde podat žádný kvalitní výkon, na tratí i v . . . . . . . jinde. To věděli i naše babičky, které tradovali klasické pořekadlo „láska prochází žaludkem“.
Místa na našich
kapotách snesou ještě nějakou tu reklamu, takže s radostí uvítáme jakoukoli
sponzorskou účast. V případě zájmu kontaktujte manažera týmu :
pan : Michal BOLTN Svojanovský
email : boltn@centrum.cz
GSM : 777 30 53 63
Z posledních závodů v tomto roce, se opět pokusím zprostředkovat zážitky a
hlavně FINÁLOVÉ POŘADÍ ! ! !
Zatím ahoj
BOLTN
PS : SUPPORT BEGINER TEAM se zatím potýká s lehkým nedostatkem jezdců,
protože jediný platný člen HORN se učí jezdit na zadním a mimo kapot a pár
NOVÝCH šrámů na opravené kombinéze stylizuje vzhled vozidel před sebou. Proto
jeho kamarádi, musí od jisté doby raději jezdit se svými vozy za ním. Druhým
jezdcem, který vycítil příležitost na zavodním okruhu je BOLTN, ale ten pod
silou tlaku neúspěchu, raději ustoupil do osvědčených pozic a zakoupil vysněný
litrový chopper . . .